21 Aralık 2013 Cumartesi

Dans etmeyi sever misiniz?





İnşaat mühendisi oldum ama müteahhit olmadım. Dönüp dönüp bina okuduğum zamanlar geride kaldı, diyar diyar geziyorum şimdi. Kentsel dönüşüm projesi çerçevesinde İstanbul bana yol verdi. Kararına saygı duyuyorum.

Bir otobüs yolculuğunda tanışmıştım Turgan Abi' yle. Yazmak seni mutlu ediyorsa sürekli yaz demişti. Yazarım abi demiştim; şu bayram tatili geçsin yazarım. Final dönemindeyim, bitsin yazarım. Yaz tatili gelsin de rahat rahat yazarım. Şu maç özetini de izleyeyim, yazarım. Önce şu kıza yazayım da olmazsa oturur yazarım. Erkan bebek bi büyüsün de yazarım..

Yedi sene geçmiş, yedi yazı yazdım belki bu sürede. Takımdan ayrı düz koşu yaptım, tembel takıldım. İnsanlar, mekanlar tanıdım kafa açan. Hepsi dökülmek istiyor şimdi.

Gerilerden geliyorum moruk, Emine S. Beder' li günlerden. Musa ile Sarah aşkının meyvesiyim ben ve sadece gerçeğin peşinde koştuğum uykusuz gecelerim oldu hep.

Şimdi biraz susayım diyorum, uykusuz gözlerim konuşsun.

Zamanlamam da manidar oldu, olsun.

Hadi bakalım..

1 yorum: